Duben 2013

Dream Cars

24. dubna 2013 v 22:43 | Gamerka007 |  Time management
Spousta lidí - včetně mojí mámy - zřejmě někdy toužila stát se automechanikem, či závodníkem. V této hře zvládnete obojí. Opravujete auta, vyděláváte peníze a vylepšujete své závodní auto, abyste konečně začali vyhrávat:) Hrou vás budou v začátcích provázet rady jedné z holek za které vlastně hrajete. Vysvětlí vám jak používat parkoviště, jak obsloužit zákazníka, jak koupit nějaké to vylepšení apod. Levely probíhají jako ve většině time managementových her - přijde zákazník, přinesete mu katalog, počkáte až si vybere tvar auta, barvu, případně barevné disky a podobné věci a vyrobíte mu ho.
Dříve nebo později nastane situace, kdy začnete nestíhat. V této situaci vám může pomoct obchodník, který nabízí auta na prodej. Když takové auto koupíte, tak sice nevyděláte tolik, ale ušetříte spoustu času. Může se také stát, že vyrobíte špatné auto, to však není třeba hned vyhazovat, stačí dát ho na parkoviště a třeba se poštěstí, že o něho někdo projeví zájem. Může to být třeba zákazník, který by rád testovací jízdu. Tyhle zákazníky jsem měla nejradši, většinou jim stačilo obyčejné, jen nabarvené auto a ježdění myší po silnici a vyhýbání se autům i překážkám mě docela bavilo. Odměna se odvíjí podle toho, jak moc cestou bouráte.
Podobně fungují i závody, které vždy po pár levelech musíte odabsolvovat. Vyhrát je poměrně jednoduché pokud nezanedbáváte vylepšování vašeho závodního auta. Abyste však na závod mohli, musíte mít splněné určité podmínky. Například mít místnost, kde čekají zákazníci, vylepšenou na určitou úroveň nebo mít na nejvyšší úrovni určité vybavení dílny.
Levelů je ve hře hodně, určitě to není hra na jeden večer. Graficky je hra pěkná, přehledná a co se týče hratelnosti, tak je to jedna z nejzábavnějších time managementových her, co jsem v poslední době hrála. Hratelnost je skvělá a obtížnost se zvyšuje přesně tak, abyste neusli na vavřínech, ale zvládali. Hru si můžete celou zdarma stáhnout zde http://www.myplaycity.com/dream_cars/

A Vampire Romance

13. dubna 2013 v 9:18 | Gamerka007 |  Hidden objects
Tak po dlouhé době mám zas malinko času, tak něco malého napíšu:) Spousta z nás nejspíš lituje, že série Twilight už skončila. Nemohla jsem tedy odolat hře s tak lákavým názvem. Přiznám se, že hry se skrytými objekty příliš nemusím, nikdy mě nezaujaly, nebavily, ale přesto jsem této hře dala šanci kvůli tématu. Příběh nebudu příliš vyzrazovat, abyste měli ve hře aspoň nějaké překvapení, vyzradím jen, že hrajete za dívku, která v Paříži studuje na univerzitě umění a setká se tam s pár zajímavými lidmi:) Část hry se odehrává v metru. Máte k dispozici opravdu detailní plánek a možná budete chvíli bloudit, než dorazíte do správné stanice:)
V průběhu hry navštívíte mnoho více, či méně známých lokací, jako hřbitov Pére-Lachaise, či Vítězný oblouk a samozřejmě Pařížskou univerzitu. Hodně toho zažijete také v okolí svého bytu, zelinář je zde poměrně výraznou postavou u kterého si zahrajete i nějakou tu minihru. Těch je ve hře několik a spočívají třeba v přeskládání několika věcí tak, abyste s jednou mohli vyjet k označenému východu a nebo v seřazení ovoce a zeleniny v pořadí od zralých po nezralé, přičemž vyměňovat lze vždy jen pouze ty, které spolu sousedí.
Samozřejmě narazíte také na spoustu těch lokací, kde bude právě ono klasické hledání objektů. Půjde o hledání věcí v obchodě, ve třídě na univerzitě, či třeba úklid vlastního pokoje. Naštěstí pro mě jsou zde tyto hledací lokace poměrně přehledné a ačkoliv jsou všechny předměty v angličtině, tak většinu jistě každý, kdo už pár let angličtinu na škole měl, zná. Mimoto máte k dispozici i nápovědy, které se vždy v minihrách nebo nalezením hvězdičky doplňují.
Hra také nabízí dva módy hraní. Klasický bez časového omezení, ten je takový relaxační a doporučila bych ho zejména těm, kteří hry se skrytými objekty ještě nehráli a nejsou tak zběhlí a myslí si, že budou do obrazovky zírat půl hodiny než něco najdou, jako já:D No a časový, ten má na všechny hledací části hry dán časový limit. Příběh je poměrně krátký, celou hru jsem dohrála za hodinu a 18 minut, hra vás pak vybízí, abyste to zkusili znova a svůj nejlepší čas stále překonávali:) Myslím, že ta délka hry je však tak akorát. Celou dobu mě bavila, ač to není zrovna můj šálek čaje a po dohrání se nejspíš na chvíli zasníte, jak že by ten příběh mohl dál pokračovat:) Celou hru lze zdarma stáhnout na http://www.myplaycity.com/vampire_romance/